четвер, 5 січня 2017 р.

Завдання для уроків контролю 5 клас


Завдання для уроків контролю і корекції навчальних досягнень
До розділу І (І семестр)                    Варіант 1
Рівень 1
Виберіть правильну відповідь:
1. наука, що вивчає минуле людства називається: історія, хронологія, топоніміка;
2. речі у музеї називаються: предмети, об’єкти, експонати;
3 .«батьком історії » вчені вважають: Нестора літописця, Геродота, Сократа;
Рівень 2
4. Упорядкуйте поняття від найменшого до найбільшого: місяць, тиждень, століття, ера, тисячоліття, рік.
5. Визначте тисячоліття та століття: 300 р, 889р, 1187р, 1775р,1905р,2034р.
Рівень 3
6. Продовжте речення:
Пергамент-це……….
Вікентій Хвойка вчений, що…….
Карта-це……
Рівень 4
7. Що таке історичні джерела? Наведіть приклади речових джерел.
8.  Поясніть походження назви вулиці, села ( міста). Зробіть висновок.
                         Варіант 2
Рівень 1
Виберіть правильну відповідь:
1. наука, що вивчає речові джерела називається: історія, хронологія, топоніміка;
2. місце, де зберігаються писемні джерела: музей, архів, сейф;
3. автор Повісті минулих літ: Нестора літописець, Геродот, Сократ;
Рівень 2
4. Упорядкуйте поняття від  найбільшого до найменшого: місяць, тиждень, століття, ера, тисячоліття, рік.
5. Визначте тисячоліття та століття: 700 р, 686р, 1237р, 1875р,1995р,2064р.
Рівень 3
6. Продовжте речення:
Папірус-це…….
Михайло Грушевський вчений……..
Літопис –це…….
Рівень 4
7 Що таке історичні джерела? Наведіть приклади писемних  джерел.
8  Поясніть походження назви вулиці, села ( міста) .Зробіть висновок.

До розділу ІІ (І семестр)
Варіант 1
Рівень 1
Виберіть правильну відповідь:
1.Група людей у суспільстві, які мають схожі заняття називається: нація,народ,стан.
2.Демократія означає: влада небагатьох; влада народу; безвладдя.
3.Центром якого племені було місто Київ: полян, сіверян, волинян.
4.Який народ заснував свої поселення на узбережжі Чорного моря: скіфи, слов’яни, греки.
5.Який князь відомий в історії під іменем Віщий: Кий, Олег, Ігор.
6.Керівник козацького війська, котрого обирали на козацькій Раді: полковник, сотник, гетьман.
7.Який гетьман очолив Національно-визвольну війну: П.Сагайдачний, Б.Хмельницький , І.Мазепа
8.Як називалася перша Запорізька Січ: Покровська, Хортицька, Нова.
9.Який гетьман прославився у боях проти Османської імперії: П.Дорошенко,П.Сагайдачний, Б.Хмельницький.
10.За наказом якого князя було побудовано Софійський собор: Володимира Великого, Ярослава Мудрого,Володимира Мономаха.
11.Яке основне заняття трипільців: землеробство і скотарство; кочове скотарство; садівництво.
12.У якому році на Русі було запроваджено християнство: 980,988, 990р.
Рівень 2
13.Продовжте речення:
Історичні діячі-люди……..
Історичне явище-сукупність…..
14.Назвіть народи, які проживали на території Давньої України.
Рівень 3
Виберіть одне із запитань і напишіть розповідь (5-10 речень)
15. а) Що вам відомо про державу Київська Русь, та про перших київських князів?
     б) Що вам відомо про козаків, та про славних гетьманів?

Варіант 2
Рівень 1
Виберіть правильну відповідь:
 1. Центром якого племені було місто Київ:полян, сіверян, волинян.
2. Який народ заснував свої поселення на узбережжі Чорного моря: скіфи, слов’яни, греки.
3. У якому році на Русі було запроваджено християнство: 980,988, 990р.
4. Який князь відомий в історії під іменем Віщий: Кий, Олег, Ігор.
5.Керівник козацького війська, котрого обирали на козацькій Раді:полковник, сотник, гетьман.
6. Який гетьман прославився у боях проти Османської імперії: П.Дорошенко,П.Сагайдачний, Б.Хмельницький.
7.За наказом якого князя було побудовано Софійський собор:Володимира Великого, Ярослава Мудрого,Володимира Мономаха.
8. Яке основне заняття трипільців: землеробство і скотарство; кочове скотарство; садівництво.
9.Група людей у суспільстві, які мають схожі заняття називається: нація,народ,стан.
10. Демократія означає: влада небагатьох; влада народу; безвладдя.
11. Який гетьман очолив Національно-визвольну війну: П.Сагайдачний, Б.Хмельницький , І.Мазепа.
12. Як називалася перша Запорізька Січ: Покровська, Хортицька, Нова.
Рівень 2
13.Продовжте речення:
Історичні події-те, що відбулося……
Слов’яни-це група …..
  14. Назвіть народи, які проживали на території Давньої України.
Рівень 3
 Виберіть одне із запитань і напишіть розповідь (5-10 речень)
15. а)  Що вам відомо про державу Київська Русь, та про перших київських князів?
      б) Що вам відомо про козаків, та про славних гетьманів?

До розділу ІІ ( ІІ семестр)
Варіант 1
Рівень 1
Виберіть правильну відповідь:
1. Козацький човен називається: галера, каторга, чайка.
2. Курінь це: загін, будівля,пристрій.
3. Слово «козак»  означає: вільна озброєна людина; рятівник; захисник.
4. національно-визвольну війну українського народу очолив: Д. Вишневецький, Б.Хмельницький, І.Вишневецький.
5. Річ Посполита це назва: держави, області, району.
6. Козаки були захисниками віри: православної, католицької, язичницької.
Рівень 2
7. Вкажіть події, які відбулися:
3-4 березня 1917 р.,
1939-1945рр.,
1 вересня 1939 р.
6 листопада 1943 р.
8 травня 1945 р.,
24 серпня 1991 р.
Рівень 3
8.Дайте визначення:
 автономія, референдум.
9. Назвіть ознаки незалежної держави.
Рівень 4
10. Опишіть українське місто чи село 17-18 ст.(на вибір)

Варіант 2
Рівень 1
Виберіть правильну відповідь:
1.     Першу запорізьку січ заснував: Д.Вишневецький, Б.Хмельницький. І.Мазепа.
2.     Січ це: майдан, фортеця,  загін.
3.     Керівник козацького війська: гетьман, полковник, сотник.
4.     Маленьких хлопчиків на Січі називали: джура, козачок,парубок.
5.     Слово «козак»  означає: вільна озброєна людина; рятівник; захисник
6.     На якій грошовій купюрі зображено Б.Хмельницького: 5, 10. 20 грн.

Рівень 2
7.     Вкажіть події, які відбулися:
22 січня 1917р.,
1939-1945 рр.,
22 червня 1941р.,
28 жовтня 1944 р.,
28 червня 1996р.
Рівень  3
8.     Дайте визначення: університет, революція.
9.     Назвіть президентів незалежної України (у хронологічній послідовності).
Рівень 4
     10. Опишіть українське  місто чи  село 17-18 ст.(на вибір)

До розділу ІІІ ( ІІ семестр)
Варіант 1
Рівень 1
Виберіть правильну відповідь:
1.Засновник Києво-Печерської лаври:Антоній, Аліпій, Нестор.
2.Малюнок на вологій штукатурці називається: орнамент, фреска, мозаїка.
3.Довга, пряма і широка вулиця називається: площа, проспект, провулок.
Рівень 2
4.Дайте визначення: фоліант, ініціал, парк.
5.Заповніть пропуски в реченні: Софійський собор- одна із найголовніших християнських …..Князь…….заклав його у першій половині …ст…на честь перемоги над ….
Рівень 3
6.Знайдіть відповідність:
1) палац, Чернігівщина, ікона, Ярослав Мудрий, Іван Федоров, Петро Могила;
2) лаврська школа ,» Руська Правда», образ, велика будівля, «Апостол»,»Качанівка».
7.Що вам відомо про початок книгодрукування в Україні ?
Рівень 4
8.Уявіть, що у вас є можливість відвідати лише одне визначне місце в Україні. Поясніть свій вибір. Напишіть розповідь (5-7 речень).
Варіант 2
Рівень 1
Виберіть правильну відповідь:
1.Найвідоміший іконописець: Антоній, Аліпій, Феодосій.
2.Зображення із шматочків кольорового скла називається: мініатюра, мозаїка, фреска.
3.Мусульманський храм називається: костел,синагога, мечеть.
Рівень 2
4.Дайте визначення: мініатюра, костел, площа.
5.Заповніть пропуски в реченні: Києво-Печерська лавра заснована в… ст. …. монахом….. до  якого згодом долучився його учень….
Рівень 3
6.Знайдіть відповідність:
1) Оранта, замок, Євангелія, Львів, Умань,Іван Федоров.
2)»Софіївка» ,»Буквар» , «добра звістка», площа «Ринок», укріплена будівля, «та, що молиться».
7.Що вам відомо про рукописні книги ?
Рівень 4
8.Уявіть, що у вас є можливість відвідати лише одне визначне місце в Україні. Поясніть свій вибір. Напишіть розповідь (5-7 речень).





Завдання для підсумкового уроку за курс історії України у 5 класі
                                 Варіант 1
Рівень 1
Виберіть правильну відповідь:
1.Наука, що вивчає минуле людства називається: археологія, історія, геральдика
2. Автор «Історії України-Руси»: В.Хвойка, М.Грушевський, В.Антонович
3. Особисті спогади людей це: легенди, казки, мемуари
4. Дослідник історії козацтва: Б. Мозолевський, В.Антонович, Д.Яворницький.
5 .До якої групи слов’ян відносяться українці:західних, східних, південних
6. Яке це століття 1806 рік: 18. 19, початок 19 ст.
Рівень 2
7. Знайдіть відповідність з 1 та 2 групи слів:
1 група: Княгиня Ольга, козак, фоліант, мозаїка, поляни, замок;
2 група: рукописна книга великого розміру; зображення з шматочків кольорового скла; перша жінка християнка; східно- слов’янське плем’я; укріплена будівля.
Рівень 3
8. Дайте визначення: історична подія-…; референдум-….
9. Яка подія відбулася 28 червня 1996 року; 1939-1945 рр.
Рівень 4
10.  Напишіть розповідь про історичного діяча або пам’ятку історії про якого (яку) вивчали.Чим він (вона) вас вразили? Висловіть власне баче

   Варіант 2
Рівень 1
Виберіть правильну відповідь:
1 .Наука, що вивчає минуле людства називається: археологія, історія, геральдика
2 .Трипільську культуру відкрив: В.Хвойка, М.Грушевський, В.Антонович
3. Запис подій за роками це: календар, літопис, список
4. Дослідник історії скіфів: Б. Мозолевський, В.Антонович, Д.Яворницький.
5. Релігія давніх слов’ян: язичництво. буддизм. іслам
6. Яке це століття 1897 рік: 18. 19, кінець 19 ст.

Рівень 2
7. Знайдіть відповідність з 1 та 2 групи слів:
1 група: Ярослав Мудрий, Січ, дуліби, фреска, Київська Русь, чайка, мініатюра.
2 група: малюнок у рукописній книзі; держава східних слов’ян; фортеця козаків; малюнок на вологій штукатурці; східно- слов’янське плем’я; козацький човен.
Рівень 3
8. Дайте визначення: пам’ятка історії-…; революція-….
9. Яка подія відбулася: 24 серпня 1991 року; 1914-1918 рр.
Рівень 4
10. Напишіть розповідь про історичного діяча або пам’ятку історії про якого (яку) вивчали.Чим він (вона) вас вразили? Висловіть власне бачення.







Немає коментарів:

Дописати коментар